Direktlänk till inlägg 27 oktober 2014

Crossfit, föreläsning och jobb

Av Emelie - 27 oktober 2014 17:29

Middaaaaag. Finaly. Sitter i personalrummet och äter lite middag. Kör kvällspass ikväll. Suttit på föreläsning innan om drän då vi har många pat på kirurgen som har det.
Måste bara säga det att jag fullkomligt älskar mitt jobb :)


Min rumpa och mage kommer kännas imorgon kan ja säga. Och du en till sak Li ja har fått ett bränsår på rumpan efter rodden igen haha..

Och måste oxå rekommendera weiders protein pulver med choklad smak och deras protein bar yippie såååååå god!!

Hej svejs och ge aldrig upp , fortsätt kriga. Allt går med lite vilja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 17 april 2015 18:06

Hej ! Länge sedan och det har sina anledningar. Som några av mina närmaste vet så tränade jag väldigt intensivt ett tag och "dieta" förra året. Det kanske gick lite överstyr men tog hjälp för det och är inte ett problem i dagsläget. Jag tränar fortf...

Av Emelie - 30 oktober 2014 21:02

Livet är inte alltid på topp. Ni som känner mig vet ju om vad som händer i mitt liv just nu och det är väldigt upp och ner mycket olika känslor kring det. Så just nu är jag lite av en bergodalbana. Happy, sad, angry men har sina orsaker och förklarin...

Av Emelie - 30 oktober 2014 11:46

Idag ska ett nytt liv startas en ny start. Kommer hända en del saker inom kort och allt kommer bli så bra. Nu är det min tid att få vara lycklig och må bra min och flickornas. Sitter hos min frisör just nu på Odenplan och ska fixa barret. Ta h...

Av Emelie - 29 oktober 2014 18:45

Köttfärsås med köttfärs, krossade tomater, kryddor, vitlök. Riv zucchini . Varva köttfärsås och zucchini och toppa med minikeso. In i ugnen. Yummi ...

Av Emelie - 29 oktober 2014 18:41

designen på första klänningen är ifrån RenneT. Kolla in hennes instagram så duktig designer. Andra bilderna ör på mig och jessica på våran kirurg fest med hollywood tema:) Och mina fina flickor. Mina fina syskon Jobbet Träningen Mina vänner, ...

Presentation


Livet som mamma till Felicia och Alva och min kamp i träning och hälsa 🌸

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards