Direktlänk till inlägg 27 oktober 2014

Träningsvärk, marklyft, kirurgi, livet

Av Emelie - 27 oktober 2014 21:30

TRÄNINGSVÄRK!
Liiiiii haha mina lår..
Imorgon bjuder jag på lite bilder ifrån mitt pass med Li. Gjorde mina första marklyft Ever idag ?

Kvälls passet på kirurgen check!
Nu ska jag hem till mina små änglar och lösa av min mamma som passar dom medans jag jobbar.

Är inte musik bland det bästa som finns! Så fort jag får schysst musik i öronen med bra bas så sprätter det i hela kroppen på mig. Vill bara ställa mig upp och dansa men vet inte vad människorna på Sthlm södra station säger då haha. Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar musiken och dansen.

Nu ska man bara hålla sig vaken på tåget hem oxå. Och jag ska fan upp snart igen gå lämna på dagis sen dagliga löpningen för hinna med tåget till jobbet. Ni förstår förskolan öppnar 06.30 och mitt tåget går 06.39 och de är en bit ifrån så jag lämnar och sen springer av bara ??????. Sen sprungna upp till SÖS byta om och upp på avd och köra.

Njuta av lite kvarg med hallon som jag mixat och fryst in en stund. Yummi =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 17 april 2015 18:06

Hej ! Länge sedan och det har sina anledningar. Som några av mina närmaste vet så tränade jag väldigt intensivt ett tag och "dieta" förra året. Det kanske gick lite överstyr men tog hjälp för det och är inte ett problem i dagsläget. Jag tränar fortf...

Av Emelie - 30 oktober 2014 21:02

Livet är inte alltid på topp. Ni som känner mig vet ju om vad som händer i mitt liv just nu och det är väldigt upp och ner mycket olika känslor kring det. Så just nu är jag lite av en bergodalbana. Happy, sad, angry men har sina orsaker och förklarin...

Av Emelie - 30 oktober 2014 11:46

Idag ska ett nytt liv startas en ny start. Kommer hända en del saker inom kort och allt kommer bli så bra. Nu är det min tid att få vara lycklig och må bra min och flickornas. Sitter hos min frisör just nu på Odenplan och ska fixa barret. Ta h...

Av Emelie - 29 oktober 2014 18:45

Köttfärsås med köttfärs, krossade tomater, kryddor, vitlök. Riv zucchini . Varva köttfärsås och zucchini och toppa med minikeso. In i ugnen. Yummi ...

Av Emelie - 29 oktober 2014 18:41

designen på första klänningen är ifrån RenneT. Kolla in hennes instagram så duktig designer. Andra bilderna ör på mig och jessica på våran kirurg fest med hollywood tema:) Och mina fina flickor. Mina fina syskon Jobbet Träningen Mina vänner, ...

Presentation


Livet som mamma till Felicia och Alva och min kamp i träning och hälsa 🌸

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards