Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Emelie - 16 oktober 2014 18:28

Idag mötes jag av en burk maskar när jag öppnade alvas skåp på förskolan. Fy fan vad vidrigt men hon var ju så glad. - kolla mamma vad jag hämtar till dig . Wiho tänkte jag eller inte.

Idag vart det egen variant på chili som är nyttigare än annan.
Gjorde på köttfärs, krossade tomater, chili, vitlök, peppar, kidneybönor :)
Serverade med blomkål, gurka, paprika.

Sen gjorde jag iordning morgondagens frukost som jag bara kan ta med mig på tåget till jobbet.

Samma recept som inlägget från igår. Glömde tillägga att den ska stå över natten och dra sig så perfekt att förbereda och sen äta när man vaknar eller som i mitt fall ta med sig på tåget. Gott yummi =)


Just nu är jag så trött så ögonen går i kors så ska passa på att kramas med mina flickor i soffan innan vi ska lägga oss.

Pöööööss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet som mamma till Felicia och Alva och min kamp i träning och hälsa 🌸

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards