Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Emelie - 22 oktober 2014 18:38

Idag har jag beställt grejer till felicias 5 års kalas. Hon har fått skriva en önskelista och jag har fått hem mina stödstrumpor som jag ska ha i jobbet :) så snyggt vika upp brallorna lite till snygga strumpor och träskorna.

Sen har vi byggt kojor och städat så hemmet är tipp topp. Sen fick tjejerna picknik i sitt rum.

Nu ikvöll vart det preppa matlådor och overnight oats , protein Shakes och packa gym väskan. För imorgon blir det möte och efter det crossfit och sen ska jag jobba kvällspass så min mamma ska vabba och ta hand om min lilla vattkoppe tös. Frågan är nu när Alva får vattkoppor för de lär ju med största sannolikhet hända.

Recept på overnight oats:
1 dl kvarg, 1 dl mjölk
0.5 tsk vanilin
1dl havregryn
Bär
Blanda kvarg, mjölk, havregryn och vanilin i en skål. Lägg bär i botten av ett glas, häll över halva smeten, lägg på bär och sedan resten av smeten och låt stå över natten. Ät / njut på morgonen.

Kycklingsoppa:
Morötter, palsternacka, purjolök, broccoli, sälleri, kycklingfilé, vitlök, persilja, oregano, peppar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet som mamma till Felicia och Alva och min kamp i träning och hälsa 🌸

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards