Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Emelie - 21 oktober 2014 21:28

Idag kom beslutet. Är tungt och tråkigt att det ska behöva bli såhär men är för flickornas bästa. Deras trygghet och säkerhet är viktigast. Och eftersom en tingsrätt har beslutat detta så finns det oxå en anledning till det inget påhitt. Flickorna har berättar länge om saker som pågår och att dom känner rädsla och oro men ingen har lyssnat på dom. Men nu fick dom gehör och jag hoppas att alla tar sin chans att förbättra saker och jobbar sig framåt för lösa problem nu. För mitt hopp är att i framtiden kunna få saker att bli annorlunda och funka som de ska för allas del.

För övrigt så är jag inne på vab dag nr 2 nu med Felicia som har vattkoppor och imorgon ska vi få träffa läkare då visa det infekterade ut och en inne i ögat varar. Men min mamma vabar torsdag fredag så jag kan jobba igen.

Min otroligt fina pappa storhandlade med mig idag oxå wiho. Och tjejerna fick överaskningar av moster Ida.

Nu ska ja glo sons of anarcy och slappa ??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet som mamma till Felicia och Alva och min kamp i träning och hälsa 🌸

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards