Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Emelie - 27 oktober 2014 21:34

lätt kvarg, frysta hallon.
Mixa ihop och njut. Kan strö på lite kokosflingor oxå. Sviiiin gott

Av Emelie - 27 oktober 2014 21:30

TRÄNINGSVÄRK!
Liiiiii haha mina lår..
Imorgon bjuder jag på lite bilder ifrån mitt pass med Li. Gjorde mina första marklyft Ever idag ?

Kvälls passet på kirurgen check!
Nu ska jag hem till mina små änglar och lösa av min mamma som passar dom medans jag jobbar.

Är inte musik bland det bästa som finns! Så fort jag får schysst musik i öronen med bra bas så sprätter det i hela kroppen på mig. Vill bara ställa mig upp och dansa men vet inte vad människorna på Sthlm södra station säger då haha. Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar musiken och dansen.

Nu ska man bara hålla sig vaken på tåget hem oxå. Och jag ska fan upp snart igen gå lämna på dagis sen dagliga löpningen för hinna med tåget till jobbet. Ni förstår förskolan öppnar 06.30 och mitt tåget går 06.39 och de är en bit ifrån så jag lämnar och sen springer av bara ??????. Sen sprungna upp till SÖS byta om och upp på avd och köra.

Njuta av lite kvarg med hallon som jag mixat och fryst in en stund. Yummi =)

Av Emelie - 27 oktober 2014 17:29

Middaaaaag. Finaly. Sitter i personalrummet och äter lite middag. Kör kvällspass ikväll. Suttit på föreläsning innan om drän då vi har många pat på kirurgen som har det.
Måste bara säga det att jag fullkomligt älskar mitt jobb :)


Min rumpa och mage kommer kännas imorgon kan ja säga. Och du en till sak Li ja har fått ett bränsår på rumpan efter rodden igen haha..

Och måste oxå rekommendera weiders protein pulver med choklad smak och deras protein bar yippie såååååå god!!

Hej svejs och ge aldrig upp , fortsätt kriga. Allt går med lite vilja

Av Emelie - 27 oktober 2014 00:18

idag fick jag en skriftlig kommentar från en av mina följare och barndoms vänner som jag gärna vill dela med mig av. Den gjorde mig så himla rörd. Det glädjer mig att folk ser hur jag kämpar och aldrig ger upp att jag gör allt för att både jag och flickorna ska få det bästa av bästa så tack snälla för en sån fin kommentar. Det värmer i mitt hjärta

Emelie... Jag måste bara säga/skriva detta till dig. Efter alla fitness inlägg du gör och blogg skrivningar om barnen, mat och hälsa hela din grymma vilja att göra något så får du det gjort. Du är så sjukt förbjudet vacker på både utsidan och insidan. Och med hela din uppväxt och hur du har det idag med all skit runt omkring så förtjänar fan DU det bästa!! Puss på dig hjärtat! Och hoppas du tar till dig av det jag säger/skriver till dig.

TACK

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet som mamma till Felicia och Alva och min kamp i träning och hälsa 🌸

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards